دیدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با رئیس جدید بنیاد تعاون ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 558
نویسنده : علی

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی با امیر سرتیپ دوم بیوک عباس زاده رئیس جدید بنیاد تعاون ارتش دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در دیدار با فرمانده بنیاد تعاون ارتش گفت: اقدامات ارزشی و مهم امیر عباس زاده در تاریخ نیروی هوایی ارتش برای همیشه ثبت شده است.

وی ادامه داد: اقداماتی همچون ساخت مسجد و اماکن مذهبی، فرهنگی یادگاری ارزشمند برای افرادی چون امیر عباس زاده  است که این اقدامات خیر را انجام می دهند.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش بر حفظ و تداوم قدم برداشتن در مسیر اخلاقیات و اسلام مداری در پست های مدیریتی تأکید کرد و افزود: مدیران ارشد باید با اقداماتی این چنینی به زیرمجموعه خود درس هایی همراه با عمل بدهند.

وی انجام اقدامات ارزشی در ارتش را باقیات الصالحات معرفی کرد و اظهار داشت: به دلیل درگیر بودن نیروی هوایی با قشر جوان جامعه، این اقدامات می تواند ثمرات مفیدی در اجتماع داشته باشد.

در این دیدار معاون فرهنگی و روابط عمومی، رئیس واحد روحانیت و معاون سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشتند.

امیر سرتیپ دوم بیوک عباس زاده رئیس اداره مهندسی نهاجا اخیراً با حکم امیر سرلشکر عطاء الله صالحی به ریاست بنیاد تعاون ارتش منصوب شده است.

 




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: